Segon pòdium de Sainz amb Ferrari... per la desqualificació de Vettel
La Federació Internacional d'Automobilisme (FIA) ha sancionat l'alemany per no acabar amb suficient gasolina
L'alemany Sebastian Vettel, que havia acabat segon aquest diumenge el Gran Premi d'Hongria, ha sigut desqualificat per acabar la carrera amb menys d'un litre de combustible en el seu monoplaça. Per aquest motiu, tots els que es van classificar per darrere d'ell avancen un lloc i l'espanyol Carlos Sainz, que havia quedat quart, puja al pòdium.
És la segona vegada que el pilot madrileny queda entre els tres primers des que està en Ferrari, ja que, l'any passat ja va aconseguir una segona posició en el Gran Premi d'Itàlia.
El francés Esteban Ocon, company en Alpine de Fernando Alonso, es va endur la victòria, mentre que l'asturià, que havia sigut cinqué, es classificara definitivament en la quarta posició.
Més llegit
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
Naix Musacc, plataforma de músics professionals per a impulsar la música valenciana
-
Quatre dies més de calor
-
L'Índia declara l'alerta sanitària a Kerala després de dènou morts per l’ameba “menjacervells”
-
Mor un home després d'agredir un company de faena i autolesionar-se en una zona comercial a Sant Joan d'Alacant
-
Condemnen l'antic capellà de Biar a un any i mig de presó per agressió sexual a una menor