S'esgoten els dorsals de la marató de València
La cita se celebrarà el pròxim 3 de desembre
Quan encara falten poc menys de set mesos per a la Marató de València, l'organització ha anunciat que s'han esgotat els dorsals per a l'edició d'enguany que se celebrarà el 3 de desembre.
Així, s'han venut els 33.000 dorsals que estaven a la venda des del 14 de desembre del 2022, just després de l'anterior edició. Els preus han anat augmentant a mesura que s'anaven venent els dorsals amb uns preus que van començar en 70 euros, fins als 150 de l'últim tram de venda. Ara, l'organització ha posat a la disposició del públic que no haja pogut comprar el dorsal, una llista d'espera.
Amb la inscripció, a més del dret a participar en la carrera, també s'inclouen altres serveis com el xip, la samarreta, una borsa del corredor, asseguraná mèdica o descomptes en transport i oferta hotelera entre d'altres.
Més llegit
-
La Generalitat trasllada a la UE la preocupació per l'impacte de la retallada de drets d'emissió en el sector ceràmic
-
Dimecres ennuvolat i amb temperatures a la baixa
-
Iberdrola invertix 252 milions en dos plantes fotovoltaiques a la Comunitat Valenciana
-
Els contribuents valencians donen quatre milions més que l’any passat a l’Església a través de la renda
-
Un accident amb set vehicles implicats i huit ferits obliga a tallar l’A-7 a Castalla
-
Un jutjat considera il·legal la prohibició d’una promotora valenciana d’entrar menjar de fora a un festival de Madrid