Rovanperä reescriu la historia dels ral·lis
El finlandés s'ha convertit en el pilot més jove que guanya una prova del Mundial després del seu triomf en el ral·li d'Estònia
Kalle Rovanperä ha fet història en el ral·li d'Estònia. Amb només 20 anys i 290 dies s'ha convertit en el pilot més jove que guanya una prova del mundial de ral·lis. El finlandés ha trencat el registre que tenia el seu compatriota Jari-Matti Latvala, que va guanyar el ral·li de Suècia amb 22 anys i 313 dies.
Rovanperä ha vençut en el ral·li d'Estònia per davant de l'irlandés Craig Breen i el belga Thierry Neuville. Aquesta victòria ha sigut la primera d'un pilot finlandés en el campionat des que Latvala va guanyar el ral·li d'Austràlia el 2018.
El jove pilot només havia obtingut un lloc entre els sis primers en les últimes quatre proves, però el primer triomf en el Mundial li ha permés assolir el quart lloc en la classificació general a falta de cinc proves puntuables.
Més llegit
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura