Rossi, protagonista del cartell del GP de Xest l'any del seu comiat
Coincidint amb la celebració del GP també s'estrenarà un documental sobre el Bressol de Campions
Aquest dilluns s'ha presentat al circuit Ricardo Tormo de Xest el cartell i el programa d'actes del Gran Premi de Motociclisme de la Comunitat Valenciana que es disputarà del 12 al 14 de novembre.
Un any més, aquesta serà l'última prova del Mundial i decisiva per a determinar la classificació final. A més, aquest Gran Premi serà el primer a Espanya que podrà disposar del 100% de l'aforament, permés després de la pandèmia.
Enguany el protagonista del cartell és Valentino Rossi, la llegenda del motociclisme que s'acomiadarà després de 25 participacions en el circuit valencià.
Però a més del Gran Premi de la Comunitat Valenciana, en l'acte també s'ha presentat un documental sobre el Bressol de Campions. Un projecte, que ha comptat amb la col·laboració d'À Punt Mèdia i el seu arxiu audiovisual, i que s'emetrà en l'espai La finestra esportiva el pròxim 7 de novembre sobre el treball d'aquesta escola de motociclisme que forma pilots joves perquè puguen fer el salt a l'elit.
De fet, algunes d'aquestes promeses són ara professionals del motociclisme. Arón Canet, Jaume Masià o Joan Mir són alguns dels exemples.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida