El US Open es queda sense valencians
Roberto Bautista, Pedro Martínez i Sara Sorribes han perdut en segona ronda
Els valencians Roberto Bautista Agut, Pedro Martínez Portero i Sara Sorribes Tormo han caigut eliminats en la segona ronda del US Open. El d'Alzira no va poder derrotar l'australià Alexei Popyrin, que es va anotar el triomf per 6-2, 6-4 i 6-0 en 1 h i 49 min.
Per part seua, Bautista va caure davant l'estatunidenc Ben Shelton per 6-3, 6-4 i 6-4 en 2 h 8 min. El tenista castellonenc, número 67 del món, no va tindre marge davant un rival superior, 13é de la classificació.
La vallera Sorribes ha caigut contra la brasilera Beatriz Haddad Maia, 21 del món, per 6-2 i 6-1 en una hora i 13 minuts. Sorribes continua viva en la segona ronda del quadre femení de dobles, aparellada amb la txeca Marie Bouzkova.
Més llegit
-
À Punt interposarà accions legals als jutjats per la possible sostracció del vídeo del Cecopi
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Mor un home en l'explosió de gas d'un bar de Vallecas, amb almenys 25 ferits
-
Un mort i una ferida en un accident entre un cotxe i una moto en la CV-339, a Llíria
-
Temperatures en ascens i ruixats dispersos als Ports i l'Alt Maestrat en l’inici de la segona quinzena de setembre
-
Es cancel·la l'última etapa de la Vuelta per les manifestacions propalestines a Madrid