Ricardo Ten tanca l'Europeu de ciclisme adaptat d'Àustria amb un or i una plata
El ciclista valencià ha guanyat la prova en ruta en la classe C1 i ha sigut segon en la de contrarellotge
Ricardo Ten ha sumat dues noves medalles en l'Europeu de ciclisme adaptat d'Àustria. El ciclista valencià ha guanyat l'or en la prova en ruta i la plata en la contrarellotge en la classe C1.
El campió del món de ciclisme en velòdrom i en carretera afrontava a Upper (Àustria) un nou desafiament: pujar a la part més alta del pòdium en el seu primer Europeu. En la primera oportunitat en la contrarellotge se li va escapar per només tres segons, però en la prova en ruta s'ha enfundat el mallot continental per a continuar fent història.
Ten ha imposat el seu domini en categoria C1 amb una exhibició de poder des de l'inici. En la tercera de les set voltes s'ha escapat juntament amb el francés Alexandre Leaute, amb qui ha s'ha escapat en solitari fins a travessar la meta en un temps d'1 h 13 min 46 s, per a penjar-se la medalla d'or. El valencià ha avantatjat en vora cinc minuts els alemanys Pierre Senska i Michael Teuber, plata i bronze, respectivament.
Més llegit
-
Bomba: el València Basket fitxa Nicola Mirotic
-
Retards en quatre línies de Rodalia de València i en l'Alta Velocitat per dos avaries
-
El Betis agreuja la crisi del Villarreal (1-2)
-
Valverde diu que no i el València continua buscant entrenador
-
L'últim debat de l'estat de la Comunitat Valenciana de la legislatura serà el 28 i 30 de setembre
-
Macroperació contra una xarxa de ciberestafadors que enviava més de 100.000 missatges falsos alhora des d'un 'call center'