Rafa Nadal continua amb l'any perfecte amb el triomf a Acapulco
El tenista de Manacor ha vençut el britànic Comeron Norrie en la final (6-4 i 6-4) i suma el tercer títol del 2022
Rafa Nadal segueix imbatut el 2022: 15 partits i 15 victòries. Després de guanyar els dos únics tornejos que ha disputat enguany, el de Melbourne i l'Obert d'Austràlia, el tenista de Manacor ha sumat a Acapulco un nou títol, el 91é de la carrera com a professional. Nadal ha vençut en la final el britànic Comeron Norrie (6-4 i 6-4) per a endur-se el seu quart títol en aquest torneig mexicà.
El tenista manacorí no ha assolit el gran nivell que va mostrar en les semifinals contra Medvédev, però ha recorregut a la solvència i concentració en els moments clau per a no donar opció al rival. Amb els dos sets de la final, Nadal ja en suma tretze guanyats de manera consecutiva.
Feliciano López s'endú el títol en dobles
La de Nadal no ha sigut l'única victòria espanyola a Acapulco. Feliciano López ha guanyat el seu sisé títol ATP de dobles, aquesta vegada amb Stefanos Tsitsipas com a parella. L'espanyol i el grec s'han imposat per 7-5 i 6-4 en la final a dos especialistes, el salvadorenc Marcelo Arévalo i el neerlandés Jean-Julien Rojer.
Martínez Portero busca el primer títol ATP
D'altra banda, Pedro Martínez Portero s'ha classificat per a la segona final d'un torneig ATP i buscarà el seu primer títol en el torneig de Santiago de Xile. L'alzirenc ha vençut en les semifinals d'aquest torneig ATP 250 el tenista local Alejandro Tabilo en tres sets (5-7, 6-4 i 6-4). En la final es veurà les cares amb l'argentí Sebastián Báez.
Martínez Portero ha rebut, a més, una altra gran notícia aquest diumenge. L'alzirenc jugarà la primera ronda de la Copa Davis amb Espanya, en substitució del lesionat Marcel Granollers. La cita serà el 4 i el 5 de març a Marbella, contra Romania.
Més llegit
-
Una nova avaria elèctrica a l’estació València Sud causa retards en les línies L1, L2 i L7
-
L'alcaldessa de València: "Farem una ordenança de neteja molt dura, amb sancions de fins a 3.000 euros"
-
Luiz Júnior condemna el Villarreal a Londres
-
Investiguen una dona per haver provocat, presumptament, un incendi a Onda
-
La jutgessa de la dana amplia la investigacio sis mesos més
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
Més vist
Més escoltat
-
17.09.25 | Amunt i avall | Segona Part
-
17.09.2025 | Les notícies del migdia
-
17.09.2025 | Cadena de valor T8 | L'ocupació a Espanya
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
17.09.2025 | Les notícies del matí
-
17.09.2025 | “Memòries i patrimonis personals” un projecte per recuperar béns afectats per la DANA