Quique Llopis bat el rècord d'Espanya en 60 metres tanques
L'atleta de Bellreguard ha establit la nova marca en 7 min 45 s, tres centèsimes menys que l'anterior, que compartia amb el també valencià Orlando Ortega
Quique Llopis ha batut el rècord d'Espanya en 60 metres tanques en el Míting Internacional de Madrid, després de guanyar la prova que s'està disputant al pavelló de Gallur. L'atleta de Bellreguard ha establit la nova marca en 7 min 45 s, tres centèsimes menys que l'anterior registre, que compartia amb el també valencià Orlando Ortega.
Llopis és la gran referència de les tanques a Espanya i la seua progressió va en ascens cada temporada. El de Bellreguard ja compta amb una medalla de plata en els 100 metres tanques de l'Europeu de Roma 2024, un quart lloc en la final olímpica de París 2024, un altre quart lloc en els Mundials de Tòquio d'aire lliure 2025 i una altra quarta posició en els Mundials de pista coberta de Glasgow 2024.
Més llegit
-
La Policia busca un home de 23 anys acusat de matar al padrastre al barri de Sant Isidre de València
-
Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi declarat en una zona de difícil accés a Polop
-
L'informe PISA situa els alumnes de la Comunitat Valenciana a la cua d'Espanya en competències en matemàtiques, ciències i lectura
-
Tempestes i descens tèrmic per a deixar enrere la calor d'estiu
-
À Punt retransmet en directe les Festes de la Mare de Déu de la Salut d’Algemesí
-
Avís taronja per màximes de 40 graus este dimarts al sud de València