Pedro Martínez i Marcel Granollers porten Espanya a la final de la Davis
La victòria en el partit de dobles, unida a la de Pablo Carreño en el primer punt de l'individual, classifiquen l'equip de David Ferrer a la final contra Itàlia
Després de la baixa de Carlos Alcaraz, ningú no donava ni un duro per Espanya en la Copa Davis. Encara menys, després de la primera derrota en el primer punt de l'eliminatòria de quarts de final contra la República Txeca. Però la selecció, capitanejada pel xabienc David Ferrer, ja està en la final, després de derrotar Alemanya en les semifinals per 2-1.
I els herois han tornat a ser els mateixos, el dobles format per l'alzirenc Pedro Martínez Portero i el català Marcel Granollers. La parella ha aconseguit el punt definitiu, després de derrotar els alemanys Tim Puetz i Kevin Krawietz, que només havien perdut un partit fins hui, en tres sets (6-2, 3-6 i 6-3). Abans, Pablo Carreño havia situat l'1-0 amb la victòria sobre Jan Lennard Struff (6-4 i 7-6), però la derrota de Jaume Munar contra Alexander Zverev (7-6 i 7-6) obligava a sumar el punt dels dobles per a arribar a la final.
Espanya buscarà el sèptim títol de la Copa Davis en l'onzena final que disputa. Ara en la final espera l'amfitriona, Itàlia, que comptarà amb el públic de Bolonya a favor seu. L'equip capitanejat per David Ferrer tractarà de trencar la sequera espanyola, que fa sis anys que no alça el trofeu de campió.
Més llegit
-
La clínica dental d'Alzira on va ser atesa la xiqueta de sis anys morta no tenia autorització de Sanitat per a fer anestèsies
-
Pérez Llorca va telefonar a Mazón a les 18:57 hores per a interessar-se per Utiel i el president li va indicar que hi havia problemes a la Ribera
-
Una telefonada confirma que l'Aemet va avisar Emergències de possibles crescudes dels rius per la dana
-
Mor una xiqueta de sis anys d'Alzira després d'un tractament dental privat i una altra de quatre està hospitalitzada
-
Primer tast de l'hivern en plena tardor: cap de setmana de fred i vent, amb mínimes per davall de zero a l'interior
-
Vora 200 persones es concentren a Paiporta per a demanar la dimissió de Pedro Sánchez