Pedro Martínez iguala el seu millor resultat a Wimbledon
El tenista d'Alzira supera Navone i es vorà les cares dissabte en tercera ronda amb Sinner
Pedro Martínez Portero ha igualat el seu millor resultat a Wimbledon en derrotar l'argentí Mariano Navone per 7-5, 7-5 i 7-6 (6) per a clavar-se en tercera ronda del Grand Slam d'herba. El tenista d'Alzira, que arribava a Londres sense victòries oficials des del Masters 1.000 de Roma a principis de maig, ha superat dos tenistes ben diferents.
En primera ronda va derrotar el britànic George Loffhagen, un jugador amb treta potent i de joc ràpid, i en segona ronda s'ha imposat a un jugador més característic de pistes lentes com la terra batuda.
Navone, malgrat duplicar en colps guanyadors Martínez, ha comés la barbaritat de seixanta errors no forçats i, encara que ha disposat d'una bola al servici en el tercer set per a allargar el partit, el valencià ha sentenciat en la primera pilota de partit que ha tingut.
Malgrat resoldre's en tres parcials, el partit ha durat més de tres hores i ha sigut una bonica batalla física entre dos jugadors de fons de pista. El pròxim rival de Martínez serà el número u del món, l'italià Jannik Sinner, que ha vençut en segona ronda l'australià Aleksandar Vukic.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O