La parella de Pablo Andújar i Pedro Martínez Portero es queda a les portes de la final
Han perdut en semifinals del dobles masculí de Roland Garros contra Bublik i Golubev
El somni per a la parella de tenistes espanyols, Pablo Andújar i Pedro Martínez Portero, de guanyar el dobles masculí de Roland Garros finalitza en semifinals. Els dos van passar a formar del quadre final després de la desqualificació dels número 1 del món a causa del contagi per coronavirus.
Així, després de diverses rondes superades, Andújar i Martínez Portero han caigut derrotats contra la parella de kazakhs formada per Bublik i Golubev en tres sets (1-6, 6-4 i 6-4).
Tot i que els espanyols van poder endur-se amb comoditat el primer set, els d'Àsia central han sabut reaccionar i han aconseguit una meritòria victòria que els classifica directament per a la final.
Més llegit
-
Una allau mata tres esquiadors, dos d'ells coneguts muntanyencs i influenciadors
-
La Generalitat envia l'ES-Alert a tota la província de València per risc d'inundacions
-
La Comunitat Valenciana davall de la pluja: l'Aemet apuja a roig l'avís activat al litoral sud de València
-
La família dels desapareguts a Indonèsia demana que es mantinga activa la recerca
-
Els majors de 55 anys tenen per primera vegada una taxa d’atur superior a la dels treballadors de 25 a 54 anys
-
Decreten l'alerta hidrològica al riu Segura per les pluges