Masià i Canet, segons en el Gran Premi de Catalunya
Els pilots d'Algemesí i de Corbera han pujat al pòdium a Montmeló
El Gran Premi de Catalunya ha deixat dos pòdiums valencians. Jaume Masià, en Moto3, i Aron Canet, en Moto2, han finalitzat la carrera disputada al circuit de Montmeló en segona posició.
Cinqué pòdium de la temporada de Masià
Masià ha pujat al pòdium per cinquena vegada aquesta temporada en finalitzar en segon lloc la carrera de Moto3 del Gran Premi de Catalunya. El pilot d'Algemesí ha lluitat per la victòria fins a l'última revolta, però ha travessat la línia de meta per darrere del colombià d'origen espanyol David Alonso. L'andalús José Antonio Rueda ha completat el pòdium després de la sanció a Deniz Oncu per tirar David Muñoz.
El líder del Mundial, Dani Holgado, no ha pogut puntuar. El pilot de Sant Vicent del Raspeig ha patit una caiguda en l'última volta, quan lluitava en el grup capdavanter de la carrera. Holgado, que tenia 26 punts de marge sobre el segon classificat en la general, veu reduïda la renda a només 13 punts sobre el japonés Ayumu Sasaki.
Masià puja fins al tercer lloc en el Mundial i se situa a 32 punts del lideratge. L'altre pilot valencià en la categoria, Iván Ortolá, ha acabat en desena posició. En la classificació general, el de Puçol cau fins al cinqué lloc.
Se li resisteix el triomf a Canet
La primera victòria de Canet en Moto2 haurà d'esperar. En la seua 59a carrera en la categoria, el pilot de Corbera l'ha fregada després de liderar la prova en diversos moments, però s'ha hagut de conformar amb el segon lloc, en travessar la meta per darrere del britànic Jake Dixon. El català Albert Arenas ha completat el pòdium.
Aquest és el tercer pòdium de Canet aquesta temporada i el setzé en la categoria. Amb aquest resultat, el pilot de Corbera es manté quart en la classificació general. L'altre pilot valencià en Moto2, Sergio García Dols ha aconseguit el millor resultat de la temporada. El pilot de Borriana ha finalitzat la carrera en quarta posició i millora el cinqué lloc aconseguit a l'Argentina.
Més llegit
-
Els ajuntaments comencen a modificar i cancel·lar la programació de Reis per l’episodi de pluja i neu
-
Almenys 40 persones mortes i 115 ferides, algunes en estat crític, en l'incendi a l'estació suïssa d'esquí de Crans-Montana
-
Emergències emet un avís informatiu per pluja i neu a la Comunitat Valenciana
-
Diversos països europeus s'oferixen a acollir ferits de l'incendi a l'estació suïssa d'esquí de Crans-Montana
-
Tres detinguts acusats de cometre quinze robatoris amb força en negocis de Catarroja, Albal i Massanassa
-
La Guàrdia Civil desmantella una banda criminal dedicada a estafes massives a Torrevieja