Marianne Vos repeteix i guanya la quarta etapa de la Vuelta Femenina
Ha superat en l'esprint la danesa Jorgensen i consolida el lideratge
La neerlandesa Marianne Vos continua imparable la participació en la Vuelta Femenina després de guanyar en l'esprint en la quarta etapa, que ha transcorregut entre Conca i Guadalajara en un recorregut de poc més de 133 quilòmetres.
Vos referma el lideratge en la general, amb 25 segons d'avantatge respecte a la segona classificada, la nord-americana Chloe Dygert, i 26 sobre la també neerlandesa Riejanne Markus.
La Vuelta Femenina encara així el tram final amb les tres etapes que queden. La primera de les quals serà aquest divendres i recorrerà 129 quilòmetres de les carreteres entre La Cabrera, a la Comunitat de Madrid, i el mirador de Peñas Llanas / Riaza, a la província de Segòvia.
Més llegit
-
FOTOGALERIA | Així serà la futura Estació Central de València
-
El 80% del professorat aposta per mantindre la vaga mentre que Educació i sindicats tornen a negociar este diumenge
-
Mor un copilot i el pilot queda ferit molt greu al Ral·li de la Ceràmica a Castelló
-
Tres universitats valencianes fan una crida a l'entesa per a "recuperar la normalitat en el sistema educatiu valencià"
-
Mor una dona de 76 anys després de quedar atrapada amb la cadira de rodes en l'elevador del seu xalet a Xàbia
-
Detenen un home a Torrent per presumptament maltractar i amenaçar la parella embarassada