El Llevant perd el lideratge després de caure a la pista del Saragossa (3-2)
La derrota contra l'Antequera (3-5) deixa el Peníscola a només un punt de les posicions de descens.
Cap de setmana desastrós per als equips de la Comunitat Valenciana que juguen en la màxima categoria del futbol sala. El Peníscola suma una nova derrota a casa després de caure contra l'Antequera per 3 a 5. El Llevant, en canvi, perd l'oportunitat de proclamar-se campió d'hivern per primera vegada en la seua història.
El Llevant UD ocupa ara la segona plaça en la classificació després de quedar-se a les portes de sumar en el Pavelló Segle XXI de Saragossa. Tot i que els de Diego Ríos van arrancar millor que els seus rivals, no van aprofitar les arribades a la meta aragonesa. Quasi al final de la primera part, Rojas avançava el marcador per als locals. Ja en la represa, Jamur firmava el segon i el tercer amb només un minut de diferència i els granotes intentaven la remuntada. Roger en el minut 31 feia el primer per al conjunt llevantinista i Rafa Usín feia el segon només dos minuts després, però ja era tard i el partit finalitzava amb el 3-2 al marcador.
D'altra banda, el Peníscola suma la tercera derrota en els últims cinc partits i es queda a un punt del descens. Va caure per 3 a 5 contra l'Antequera en un partit en què els peniscolans s'havien avançat amb dos gols d'Orzaez abans dels 10 minuts. No obstant això, la reacció dels andalusos arribava tres minuts més tard. La resta de gols es marcaren en la segona part. A la fi, el partit va ser per als andalusos, més efectius de cara a porteria. Vargas de nou i Alvarito van certificar els tres punts per l'UMA Antequera, que amb esta victòria ix de zona roja de la classificació. El Peníscola, en canvi, s'hi afona.
Més llegit
-
Vandalitzen un mural dedicat a la investigadora Eva Nogales amb la pintada "Oltra encobridora"
-
Suárez declara que l'àudio de l'Aemet que es va difondre manipulat el va demanar Presidència de la Generalitat
-
L'Ajuntament de València aprova les al·legacions contra l'informe de l'AVL que rebutja el canvi de topònim
-
Mor un camioner després d'eixir-se'n de la via a la pista de Silla
-
El mestral manté els avisos grocs a l'extrem nord i continuarà bufant amb força fins divendres
-
Més de 27.000 persones ixen al carrer en defensa de l'escola pública valenciana en la tercera vaga de la legislatura