El Llevant, eliminat de la Copa amb el cap ben alt (3-6)
El Barça, campió de les últimes dues edicions, jugarà demà contra l'Inter Movistar, el club amb més títols.
El Llevant s'acomiada de la Copa d'Espanya de futbol sala després de perdre 3-6 contra un Barça que ha sigut superior, encara que l'equip granota s'ha avançat dues vegades en el marcador.
L'equip català arribava al partit amb només una derrota en les seues últimes 21 trobades, com a campió de les dues últimes edicions de la competició i recentment campió d'Europa. Per al Llevant, per la seua part, era la seua primera semifinal i actualment és líder de la lliga, en la qual té onze punts més que els blaugrana, amb un partit menys.
El partit ha començat de la millor manera possible, amb un gol en el minut 3 de Rubén Lemos, un avantatge que l'equip de Diego Ríos ha sabut mantindre fins al descans. Però, en el segon minut de la represa, el Barça ha empatat mitjançant Ximbinha.
El Llevant s'ha tornat a avançar amb un xut amb l'esquerra de Gallo, però els d'Andreu Plaza, amb dues jugades a baló parat, han capgirat el marcador. Pedro Toro ha marcat el tercer del Llevant, però dos minuts després, novament Ximbinha ha fet el gol de la victòria blaugrana. Quan el Llevant jugava amb porter-jugador, Adolfo ha sentenciat el partit amb dos gols.
El Barça s'enfrontarà a l'Inter Movistar, demà, en la final de la Copa d'Espanya. Els dos clubs amb més títols en les seues vitrines, cinc i set, respectivament, lluitaran per l'hegemonia del futbol sala espanyol.
Més llegit
-
Més de 18.000 aspirants s'examinen hui en la segona prova de les oposicions a secundària i altres especialitats
-
Els bombers donen per confinat l'incendi originat ahir a Almassora en una nau de residus de material tèxtil
-
Nou detinguts a la Malva-rosa i Vilamarxant en una macrooperació antidroga
-
Cap de setmana amb màximes per damunt dels 36 °C a l’interior de la Comunitat Valenciana
-
Calor i tronades
-
Mompó no sap si Mazón compareixerà en la comissió de la dana al Congrés, però assegura que "actuarà en conseqüència al seu càrrec"