L'Handbol Benidorm jugarà contra el Bidasoa Irun en els quarts de final de la Copa del Rei
Els dos conjunts repetiran l'eliminatòria de la passada temporada en què l'equip benidormer s'hi va imposar.
L'Handbol Benidorm ja té rival per a l'enfrontament de quarts de final de la fase final de la Copa del Rei d'handbol que se celebrarà a Madrid la primera setmana del mes de març, i en què el conjunt alacantí s'enfrontarà al Bidasoa Irun el divendres 5 de març en un horari per definir.
D'aquesta forma es repeteix la mateixa eliminatòria de quarts de final de la passada temporada en què els benidormers guanyaren per 26 a 29 als d'Irun i després d'eliminar al Liverbank Conca en semifinals fins i tot aconseguiren disputar la final de la Copa contra el Barcelona. Un fet que va afavorir la presència en competició europea dels homes de Fernando Latorre.
En aquesta temporada en partit de la Lliga Sacyr ASOBAL, el precedent entre aquests dos equips en què el conjunt benidormer jugà com a visitant, va finalitzar amb victòria local per 30 a 26.
Tot i això, en Copa, a més del partit de la passada temporada en què la victòria va ser per a l'equip alacantí, el Bidasoa i el Benidorm ja s'enfrontaren en la competició del ko la temporada 2016/2017 en la ronda prèvia a la fase final a doble partit en què l'equip alacantí va caure per 32 a 23 a Irun a pesar de guanyar en el partit d'anada disputat al pavelló l'Illa de Benidorm per 28 a 21.
Els dos equips afronten la present edició de la Copa del Rei amb una diferència en la classificació en la Lliga Sacyr ASOBAL de 9 punts. El Bidasoa és segon mentre que el Benidorm és octau amb 22 punts.
Més llegit
-
L’estiu portarà a les carreteres valencianes quasi catorze milions de desplaçaments de llarg recorregut
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
El Suprem dona cinc dies a les parts perquè es pronuncien sobre el recurs de Cerdán per a eixir de la presó
-
L'inici de la temporada alta arriba a la Comunitat Valenciana amb una previsió del 75% d'ocupació hotelera
-
Fotur reclama un recinte estable per a festivals a València
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2025 | Obrim Meló amb Baovan i Hundred: els que ara triomfen també la van pifiar
-
04.07.2025 | Les notícies del migdia
-
03.07.2025 | Renaixement automobilístic, innovació post DANA, un mercat en moviment
-
03.07.2025 | 90 minuts
-
04.07.2025 | Línia de fons
-
01.07.2025 | 'Un bon any', els 365 títols imprescindibles de la història del cine