L'esquiadora Lindsey Vonn, Premi Princesa d'Astúries dels esports 2019
S’ha retirat enguany després de 19 temporades amb el rècord femení de 82 victòries en la Copa del Món.
L'esquiadora estatunidenca Lindsey Vonn, campiona olímpica i doble or mundial, ha estat distingida amb el Premi Princesa d'Astúries dels esports 2019.
Vonn, retirada enguany de la competició professional després de 19 temporades i amb el rècord femení de 82 victòries en la Copa del Món, ha guanyat huit medalles en campionats mundials, i tres en els Jocs Olímpics.
Aquest guardó és el quart premi que ja s'ha decidit dels huit que anualment concedeix la Fundació Princesa d'Astúries. Salman Khan i la Khan Academy es va endur el de cooperació internacional; el dramaturg britànic Peter Brook, el de les arts, i el Museu del Prado, el de comunicació i humanitats.
Més llegit
-
El 70048, segon premi, cau íntegre a Madrid
-
El sorteig de Nadal repartix este dilluns 2.772 milions d'euros en premis
-
Bona part del tercer quint, 77715, venut a Elda: més de 2,2 milions d'euros
-
'Grossa', 'lira', 'paraigua', 'trompeta'... El glossari valencià de la loteria de Nadal
-
Comença l'hivern astronòmic amb mínimes de -2 °C en punts de l'interior de València i Castelló
-
La jutgessa de la dana pregunta a l'Advocacia de la Generalitat si el Consell va fer alguna consulta el 29-O
Més vist
Més escoltat
-
21.12.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
21.12.2025 | Els últims 90 minuts
-
21.12.2025 | Punt a punt | Segona Part
-
21.12.2025 | Fora de cobertura T2
-
22.12.2025 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Casa Quitín: un segle d’història i esmorzars de llegenda
-
21.12.2025 | Villarreal CF - FC Barcelona