L'Elx s'acomiada de la Copa de la Reina en els quarts de final
L'equip franjaverd ha perdut per 36-24 contra el Bera Bera, el líder de la Lliga
L'Handbol Elx ha dit adeu a la Copa de la Reina en caure per 36-24 en els quarts de final contra el Bera Bera, líder de la Lliga Guerreras. L'equip basc no ha donat opció a les de Joaquín Rocamora, que ja perdien 17-9 en el descans, en el duel disputat a Màlaga.
Les franjaverdes han començat bé el partit i han pres la iniciativa en els primers minuts (2-3). Però el Bera Bera, liderat per l'actuació de la seua portera, ha capgirat la situació amb un contundent parcial de 10-0 (12-3), que ha suposat un colp definitiu per a l'Elx.
L'equip de Joaquín Rocamora ja no ha tingut capacitat de resposta en la represa i l'avantatge de les basques ha sigut creixent fins al 36-24 final. Paola Bernabé, amb cinc gols, ha sigut la màxima golejadora franjaverda.
Més llegit
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Convent de Jerusalem - Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
Quan l’artista planta la comissió i no el monument
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Vota per la millor falla infantil d’À Punt – Falles 2026
Més vist
Més escoltat
-
16.03.2026 | 90 minuts
-
16.03.2026 | L’impacte econòmic de les Falles amb José Manuel Pastor
-
16.03.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | David Joaquín, xef de Farigola i Menta
-
16.03.2026 | Les notícies del matí
-
15.03.2026 | Punt a punt | Segona Part
-
15.03.2026 | Les notícies de migdia cap de setmana