L'EHF torna a convidar l'Handbol Elx a l'European Cup
Serà la quarta temporada consecutiva a Europa per a l'equip dirigit per Joaquín Rocamora
L'Aticcgo Handbol Elx tornarà a jugar competició europea la pròxima temporada, gràcies a la invitació que li ha tornat a atorgar l'EHF. Serà la quarta temporada consecutiva que l'equip dirigit per Joaquín Rocamora jugarà l'EHF European Cup, la sexta en la història del club. La present temporada ha sigut subcampió de la Lliga Guerreres, després d'acabar en el quart lloc en la lliga regular, i eliminar el Bera-Bera en les eliminatòries pel títol i perdre la final contra el Costa del Sol Màlaga.
En la passada edició de l'EHF European Cup, l'Handbol Elx va fer història i va arribar a les semifinals, on l'Atlético Guardés, també espanyol, el va deixar sense el somni de poder arribar a la final. El club franjaverd va completar una gran temporada que ara té el premi de la invitació a Europa, un any en què també el club ha vist com ha augmentat el suport dels aficionats, que van omplir l'Esperanza Lag tant en les eliminatòries europees com en les de la Lliga Guerreras.
El primer rival de l'Atticgo Handbol Elx es coneixerà el pròxim 18 de juliol, data en què tindrà lloc a Viena (Àustria) el sorteig del primer emparellament.
Més llegit
-
La jutgessa de la dana demana a Emergències les imatges de l'arribada de Mazón al Cecopi el 29-O
-
Una telefonada confirma que l'Aemet va avisar Emergències de possibles crescudes dels rius per la dana
-
Mor una xiqueta de sis anys d'Alzira després d'un tractament dental privat i una altra de quatre està hospitalitzada
-
Pérez Llorca va telefonar a Mazón a les 18:57 hores per a interessar-se per Utiel i el president li va indicar que hi havia problemes a la Ribera
-
Cinquanta anys de la mort de Franco, enmig de l'augment de popularitat del dictador entre la gent jove
-
Xiquets i xiquetes de catorze municipis presenten propostes per a la reconstrucció postdana