L'Alzira disputarà la final del play-off d'ascens a l'LNFS
L'equip entrenat per Blaulio Correal ha superat l'O Parrulo (0-1) en el tercer partit de les semifinals
L'Alzira ho ha tornat a fer: victòria a A Malata (Ferrol) que, ara sí, el classifica per a la final del play-off d'ascens a la màxima categoria del futbol sala espanyol.
Després la fita fa deu dies al mateix escenari, quan va guanyar 5-8, l'equip de la Ribera Alta va perdre l'oportunitat de certificar la classificació al Palau d'Esports d'Alzira, en caure als penals.
Aquest dimarts, gràcies a un solitari gol de Javi Sena, han tornat a assaltar la pista de l'O Parrulo i dissabte, al pavelló de Vista Alegre, començarà l'eliminatòria final contra el Burela. El següent cap de setmana es disputarà el segon partit a terres valencianes.
Un nou equip gallec serà l'última pedra de l'Alzira per a acompanyar el Peníscola FS en el seu ascens a la LNFS.
Més llegit
-
À Punt revoluciona la graella amb nous formats i més informatius en directe per a apujar l’audiència
-
Mor un home en un tiroteig al centre de Xirivella i a plena llum del dia
-
Els passatgers de Ryanair poden portar des de hui un equipatge de mà més gran i gratuït
-
Almenys quinze persones mortes i una vintena de ferides en descarrilar un funicular de Lisboa
-
L'Aemet admet que va informar de la possible evolució de la dana cap a Conca el 29-O
-
Menys alumnat i més professorat: el curs escolar arrancarà amb 810.730 estudiants en totes les etapes i 83.592 docents