Jon Rahm guanya l’orde de mèrit europeu
Es converteix en el segon golfista en espanyol en aconseguir-ho, 28 anys després de Severiano Ballesteros.
El golfista basc Jon Rahm ha guanyat la Race to Dubai, l’orde de mèrit europeu, després de fer-se amb la victòria en el DP World Tour Championship de Dubai.
D’aquesta manera, Rahm s’ha convertit en el segon espanyol que aconsegueix aquesta fita, després de Severiano Ballesteros, que va guanyar l’orde de mèrit en sis ocasions, l’última en 1991.
L'orde del mèrit és el guardó que rep el jugador més regular de l'any golfístic. En total, Rahm s’ha endut cinc milions de dòlars, tres per la victòria del torneig de Dubai, i dos com a premi per ser el millor de l’any.
El borriolenc Sergio García també ha tingut una bona actuació i ha acabat el torneig en sisensa posició.
Més llegit
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
Vilaplana li hauria ensenyat a Mazón vora les 17:40 hores un vídeo d'À Punt en què es veia Utiel inundada
-
Presó per a la conductora del cotxe que va caure a l'aigua a Gandia i en el qual va morir una jove
-
La tradició de visitar el cementeri per Tots Sants es diluïx entre les noves generacions
-
El PPCV dona suport a Mompó com a candidat a les eleccions autonòmiques en cas que Mazón no s'hi presente
-
Feijóo i Mazón parlaran este diumenge per a “analitzar el context polític de la Comunitat Valenciana”