Jon Rahm guanya l’orde de mèrit europeu
Es converteix en el segon golfista en espanyol en aconseguir-ho, 28 anys després de Severiano Ballesteros.
El golfista basc Jon Rahm ha guanyat la Race to Dubai, l’orde de mèrit europeu, després de fer-se amb la victòria en el DP World Tour Championship de Dubai.
D’aquesta manera, Rahm s’ha convertit en el segon espanyol que aconsegueix aquesta fita, després de Severiano Ballesteros, que va guanyar l’orde de mèrit en sis ocasions, l’última en 1991.
L'orde del mèrit és el guardó que rep el jugador més regular de l'any golfístic. En total, Rahm s’ha endut cinc milions de dòlars, tres per la victòria del torneig de Dubai, i dos com a premi per ser el millor de l’any.
El borriolenc Sergio García també ha tingut una bona actuació i ha acabat el torneig en sisensa posició.
Més llegit
-
La confraria de la Sang de Sagunt torna a rebutjar amb una àmplia majoria l’entrada de les dones com a confrares
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes després de l'entrada en vigor de la reducció de preus
-
Sempre al costat dels regants
-
Xàtiva posa a la venda palauets històrics: entrem en una casa senyorial del segle XVI
-
El Llevant es posa a tir de la permanència (4-2)
-
El València Basket es retroba amb la seua millor versió