Els Jocs Olímpics s’iniciaran el 23 de juliol del 2021
El COI i els organitzadors de Tòquio han anunciat que se celebraran del 23 de juliol al 8 d’agost del 2021.
Després que la passada setmana el COI i els organitzadors dels Jocs Olímpics de Tòquio respongueren a les nombroses pressions de les federacions per a ajornar-los a causa de la pandèmia del coronavirus, aquest migdia s’han fet oficial les dates en què tindran lloc.
Així, 364 dies després de la data prevista, Tòquio acollirà l’esdeveniment esportiu més important. La cerimònia d’inauguració serà el 23 de juliol del 2021 i es clausuraran el 8 d’agost.
Els organitzadors han fet oficial aquestes dates després d’acordar-ho amb el president del Comité Olímpic Internacional. Les dates previstes enguany per a la celebració dels Jocs eren del 24 de juliol al 9 d’agost.
D’altra banda, els Jocs Paralímpics començaran el 24 d’agost i la cerimònia de cloenda serà el 5 de setembre.
Més llegit
-
Sánchez enfronta la crisi al PSOE per la corrupció "amb el cor tocat" mentre Francisco Salazar s'aparta de la cúpula per denúncies d'assetjament
-
Catalá, Barcala, Fabra i Pérez Llorca, elegits vocals del Comité Executiu Nacional del PP
-
Mercavalència recupera la III Entrada de la Clòtxina al Mercat del Cabanyal
-
Mor ofegat un home de 77 anys quan es banyava en una platja de Cullera
-
Retencions en carreteres de València i Alacant este dissabte per accidents menors
-
Fanzara es convertix en un llenç a l'aire lliure amb el MIAU, el Museu Inacabat d'Art Urbà