Joan Barreda i Carlos Sainz abandonen el Dakar
El pilot de Torreblanca ha hagut de ser traslladat a un hospital en helicòpter
Joan Barreda, el pilot de Torreblanca, ha hagut d'abandonar el Dakar després d'una forta caiguda en la novena etapa del ral·li i ha sigut evacuat a l'hospital de Riad, per forts dolors a l'esquena. Aquesta ha sigut la definitiva per al pilot que ja va patir una fractura de la primera falange del peu esquerre en els primers dies del ral·li.
En la classificació general, després de les huit primeres etapes, Barreda era huité a 7:21 del líder, l'estatunidenc Skyler Howes, de l'equip Husqvarna.
Amb 30 victòries en les tretze participacions al Dakar, Barreda és el pilot de motos en actiu amb més triomfs, a tres del rècord que van aconseguir els francesos Stéphane Peterhansel i Cyril Despres.
També ha patit un accident Carlos Sainz. Tot i que la voluntat del madrileny era tractar d'arreglar el cotxe per a competir demà, finalment s'ha vist obligat a abandonar.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Alerta taronja per pluges i tempestes molt fortes a Castelló i València
-
València tanca parcs i cementeris i suspén el Certamen de Bandes per l'alerta de pluja
-
L'UME es desplega a la Ribera Alta de l’Ebre (Saragossa) per alerta roja de pluges torrencials
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any