Iván Ortolá, millor valencià a Motorland
El pilot de Puçol ha finalitzat quint la carrera de Moto2 a Alcanyís i es manté quart en el Mundial
El Gran Premi d'Aragó, disputat al circuit de Motorland d'Alcanyís, no ha deixat cap pòdium valencià. El millor resultat ha sigut el quint lloc d'Iván Ortolá en la carrera de Moto2, que el manté en el quart lloc de la classificació general del Mundial.
La victòria ha sigut per al madrileny Alnso López, i el segon lloc per al mallorquí Izan Guevara. Dani Holgado ha sigut el segon millor valencià, amb la sèptima posició, seguit de prop per álex Escrig, nové. Els altres tres pilots de la Comunitat Valenciana no han tingut un bon dia: Sergio García ha finalitzat vint-i-dosé, Aron Canet, vint-i-cinqué, mentre que Ángel Piqueras no ha acabat la prova.
En Moto3, l'únic representant valencià, Adrián Cruces, ha igualat el millor resultat de la temporada, després de travessar la meta en sext lloc. El triomf ha sigut per al murcià Máximo Quiles, seguit pel castellano-manxec David Almansa.
Marc Márquez s'acosta a Jorge Martín
En MotoGP, Marc Márquez ha completat el cap de setmana perfecte. Després de guanyar la carrera sprint, el català s'ha imposat també en la prova llarga per davant de Pedro Acosta. El germà gran dels Márquez puja fins al segon lloc de la classificació general del Mundial i se situa a només 19 punts del líder, el madrileny Jorge Martín, que només ha pogut ser quint.
Més llegit
-
Anticorrupció demana processar Koldo, Aldama, l'expresidenta d'ADIF i l'exnòvia d'Ábalos a l'Audiència Nacional
-
França estudia reconéixer drets jurídics dels amics per a equiparar-los al dels familiars
-
Front de ponent i temperatures en ascens
-
Ayuso fa costat a Catalá i Juanfran Pérez Llorca a València i carrega contra Sánchez: “La corrupció mata”
-
El València cau contra el Reial Madrid a Mestalla (0-3)
-
Quatre valencianes enmig de l’atemptat de Cracòvia: "Vam sentir els tirs cada vegada més prop"