Inaugurat el circuit de Tarongers per als corredors que uneix universitats amb passeig Marítim
S'han adeqüat 2,2 km de ruta amb senyalitzacions, punts d'estiraments i d'hidratació.
València avança cap a l'objectiu de convertir-se en la ciutat dels corredors. Si al 2015 s'inauguraren els cinc quilòmetres d'adequació del llit del Túria per als corredors (el conegut Circuit 5K Jardí del Túria, que acaba de complir 1.000 dies), ara s'ha presentat el primer circuit saludable de 2,2 km que passa per l'avinguda dels Tarongers.
El projecte, finançat per la Fundació Trinidad Alfonso i supervisat per l'Ajuntament de València, es va anunciar a finals de l'any passat amb altres 8 recorreguts que sumarien vora 40 quilòmetres en rutes. Este és el primer que es finalitza. Amb un pressupost de 300.000 euros, comença a l'inici de l'avinguda (en l'encreuament amb l'avinguda de Catalunya) i quasi arriba al passeig Marítim (fins al carrer de la Reina del Cabanyal).
En total, s'ha senyalizat tot el recorregut i tota la zona cada 100 metres, s'ha menejat una parada d'autobús urbà, s'hi han afegit 91 arbres per a refrescar la ruta, s'han tapat 42 escocells i s'ha desplaçat en alguns trams el carril bici per tal que els corredors tinguen els 1,8 metres d'amplària en la ruta. A més, s'hi han instal·lat dos punts d'estiraments i exercicis de força i quatre punts d'hidratació.
Més llegit
-
Tanquen les platges de Daimús, Xeraco i Tavernes de la Valldigna per un bacteri i una a Orihuela per contaminació residual
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
Les farmàcies tancaran un dia en juliol per l'impagament de maig per part de l'administració
-
Pacients de la unitat de trastorns de la conducta alimentària de La Fe reclamen tornar a l'hospital, d'on foren desallotjades després de l'incendi
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa