El Fertiberia Port de Sagunt ix dels llocs de descens
Sort dispar per als dos representants valencians en la Lliga Asobal. El Benidorm ha perdut a la seua pista contra l'Osca per un ajustat 34-35, mentre que la victòria del Fertiberia Port de Sagunt, en un duel clau en casa del Villa de Aranda per 22-27, dona aire als de Vicent Nogués.
Victòria molt treballada, que val més de dos punts contra un rival directe. La primera part ha sigut molt igualada, però l'actuació de Pau Guitart, un autèntic mur, ha permés traure avantatge en la segona meitat. El duel era clau i calia guanyar-lo com fora. Consignes ben apreses en el descans. L'actuació del porter i l'anotació d'Aizen i Bruno Kozina, amb 5 dianes, han sigut claus per a traure el cap dels llocs fatídics de la classificació.
Els saguntins ocupen la posició 14 de la taula, amb 13 punts. Dissabte, nova final a casa, contra l'Ángel Ximénez Puente Genil.
Els de la Marina han competit contra un dels equips més en forma de la competició. A pesar d'estar tot el partit darrere en el marcador, els de Fernando Latorre han lluitat fins al final.
14 gols ha fet l'extrem del Benidorm Mario López. Una actuació que no ha sigut suficient. El joc dels visitants i els pals, fins a nou, han frenat els benidormers. Amb aquesta derrota, l'equip és el desé, amb 24 punts. Dissabte visiten el pavelló del Logronyo La Rioja.
Més llegit
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Mazón defén que el Tribunal Superior l’ha eximit de responsabilitat penal i rebutja entregar els whatsapps del dia de la dana