El Granollers acaba amb el somni coper del Morvedre
L'equip català s'ha imposat en la tornada 26-18, després que les valencianes guanyaren l'anada 21-20
El Morvedre s'ha acomiadat de la Copa de la Reina d'handbol després de perdre contra el Granollers 26-18 en el partit de tornada de la segona fase. Les saguntines, que defenien el 21-20 que van aconseguir dimecres en l'anada, s'han quedat a només un pas de la final a huit que es disputarà del 29 d'abril a l'1 de maig a Sant Sebastià.
A l'equip entrenat per Vicent Sos li ha costat entrar en el partit i no ha pogut marcar el primer gol fins passats els cinc minuts de joc. Aquesta circumstància l'ha aprofitada el Granollers per a obtindre la primera renda important del duel (6-1). Però, a partir de la defensa, el Morvedre ha pogut retallar distàncies i anar-se'n al descans amb només un gol de desavantatge (11-10).
La falta d'encert de cara a porteria, amb només tres gols en vint minuts, ha tornat a penalitzar les saguntines en la represa (19-13). Però aquesta vegada no hi ha hagut reacció i l'equip de Vicent Sos ha dit adeu a la Copa.
L'Handbol Elx, campió vigent de la competició, serà l'únic representant valencià en la fase final de Sant Sebastià.
Més llegit
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia
-
Detenen el jove acusat de matar el padrastre amb un pes de gimnàs a València
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
MAPA | Consulta el preu de la gasolina en la teua localitat a la Comunitat Valenciana