Gedeón Guardiola i Josep Folqués, en la prellista d'Espanya per al Mundial
La selecció que entrena Jordi Ribera farà una fase de preparació a València del 26 al 30 de desembre, abans de la cita mundialista de Suècia i Polònia, que es disputarà al gener
Jordi Ribera ha donat a conéixer la llista de jugadors que participaran en la fase de preparació per al Campionat del Món d'handbol, que es disputarà a Suècia i Polònia de l'11 al 29 de gener. Dos jugadors valencians formen part de la convocatòria del seleccionador espanyol, el petrerí Gedeón Guardiola i l'algemesinenc Josep Folqués.
Aquests jugadors faran la primera fase de preparació, que tindrà lloc a València del 26 al 30 de desembre, abans de la cita mundialista. La selecció torna a acollir la preparació per a un Mundial huit anys després, com va fer el 2015 abans del Mundial de Qatar.
El 8 de gener Ribera donarà a conéixer la llista definitiva de jugadors que disputaran el Mundial, dos dies abans d'emprendre el viatge a Cracòvia, on Espanya disputarà la primera fase del campionat.
Més llegit
-
Una allau mata tres esquiadors, dos d'ells coneguts muntanyencs i influenciadors
-
Carlos Mazón recupera el seu cap de gabinet, José Manuel Cuenca, com a assessor en l'oficina de l'expresident
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "Hi ha poca probabilitat de trobar-los vius"
-
Mor una jove de 25 anys en l'incendi d'una vivenda a Crevillent
-
Ferran Cano i Carmen Alcayde estrenen ‘La vesprada amb tu’ en À Punt
-
Primera estrena del 2026: ‘Cantem!’, el nou concurs diari d’À Punt