El fenomen Alcaraz
El d'El Palmar ha decidit no jugar a Roma per a estar al 100% en Rolland Garros
Nadal, Djokovic i Zverev. Un a un, Alcaraz es va desfer de l'Olimp de l'ATP. Els números 1, 3 i 4 del món caigueren rendits als seus peus en 72 hores al Mutua Madrid Open.
Després de guanyar a Miami, aquest diumenge es va emportar el segon Masters 1000 de la seua carrera i ara ja és el número 6 del món. Alcaraz suma 28 victòries enguany.
Fa dos anys, les càmeres d'À Punt Mèdia el gravaven a Villena en l'acadèmia del seu mentor, Juan Carlos Ferrero, on aprenia dels més grans quan era només una promesa. Ara el d'El Palmar és capaç de tornar les pilotes impossibles, de sorprendre el rival amb deixades i d'exhibir colps.
Alcaraz ha renunciat a Roma per a centrar-se en el pròxim objectiu. Guanyar Roland Garros és el somni per a un tenista que fa pocs anys es fotografiava amb el seu ídol, Rafa Nadal.
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Controlat l'incendi industrial a Albuixec
-
L'Elx continua sent invencible
-
Dissabte amb calor d'estiu i tempestes de vesprada al nord
-
Mazón remodelarà el Consell el 5 de novembre després de l'eixida de Gan Pampols
-
L'FBI deté Tyler Robinson, de 22 anys, com a sospitós del crim contra l'activista Charlie Kirk
Més vist
Més escoltat
-
12.09.2025 | 90 minuts
-
11.09.2025 | LA VESPRADA D'À PUNT | Primera Part
-
11.09.2025 | Cadena de valor T8 | El problema a l'accés a la vivenda
-
10.09.2025 | Les notícies del matí
-
12.09.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.09.2025 | "Festes" amb Pepa Gómez | L'actualitat sobre la Magdalena, les Falles i les Fogueres