Emprén Esport lliura els seus guardons
La Fundació Trinidad Alfonso i el diari Marca premien els projectes que millor fomenten l'esport a tota la Comunitat. Emprén Esport concedeix un total de 10 premis en cinc categories, cinc primers que s'emporten 25.000 euros cadascú, i cinc segons que guanyen 12.000 euros.
Emprén Esport ha celebrat la seua quarta edició i ha lliurat els premis als projectes que més han destacat en fomentar l'esport a la Comunitat Valenciana. En total són deu premis en cinc categories. Els guanyadors tenen una recompensa de 25.000 euros i els segons, una dotació de 12.000 euros. A més, els líders dels projectes també tenen la possibilitat de participar al curs 'Focus en Deporte' que s'imparteix a EDEM.
En la categoria d'esdeveniment esportiu, el primer premi ha recaigut en 'Big Yoga Festival' i en segon lloc ha quedat 'Infinitri World Series'. En la categoria esport base, els dos guardons han sigut per a Escuela Running 3FDC València i Torneig Pablo Herrera, mentre que en la categoria d'esport adaptat els premiats han sigut els projectes Esport per a tots i Hércules Paralímpic. De la mateixa manera, la Primera Concentració Internacional de Judo d'Alacant ha guanyat en la categoria Comunitat de l'Esport-Esport Turístic, per davant del TICC-2019-XVI Torneig Internacional Castalia Castelló. La cinquena categoria, anomenada L'Alqueria del Basket, ha premiat els projectes Curs Entrenador Professional de Bàsquet, Nivell 4. Pro Coach i Copa de SM El Rei de bàsquet en cadira de rodes 2019.
Emprén Esport és un programa que va nàixer en 2015 promogut per la Fundació Trinidad Alfonso i el diari Marca, amb la col·laboració del València Basket Club.
Més llegit
-
Educació xifra en un 35,55% el seguiment de la segona jornada de vaga indefinida, que els sindicats eleven al 75%
-
Els sindicats, disposats a reprendre el diàleg amb Educació si hi ha una proposta “real”
-
Desallotgen les empreses adjacents a una factoria d'ametles incendiada a la Vall d'Alba, d'on ha caigut part de l'estructura
-
Una explosió de butà deixa almenys onze ferits, un d’ells greu, en un edifici de Barcelona
-
Un passatger espanyol de l'Hondius dona positiu provisional per hantavirus al Gómez Ulla
-
Educació torna a emplaçar els sindicats a la taula de negociació "sense soroll de fons"
Més vist
Més escoltat
-
11.05.2026 | 90 minuts
-
12.05.2026 | Les notícies del matí
-
11.05.2026 | Rafa Toledo analitza el brot d’hantavirus del creuer Hondius
-
11.05.2026 | ContrÀpunt
-
11.05.2026 | Antonio Lazcano i la crisi de les publicacions científiques
-
11.05.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Jorge d’Andrés revisita el Sent Soví en un menú medieval