Doble victòria per a l'Aspar Team en el Gran Premi d'Hongria
Máximo Quiles i David Alonso han guanyat, respectivament, les carreres de Moto3 i Moto2
El Gran Premi d'Hongria ha deixat dos victòries per a l'Aspar Team. El murcià Máximo Quiles ha guanyat la carrera de Moto3 i l'hispanocolombià David Alonso s'ha imposat en la prova de Moto2. Els pilots valencians no han tingut el millor cap de setmana de la temporada i el millor resultat ha sigut el quart lloc d'Ángel Piqueras en la categoria xicoteta.
El pilot d'Aiora ha aconseguit, almenys retallar distàncies respecte al líder de la classificació general del Mundial, l'andalús José Antonio Rueda, que ha acabat quint. Ara Piqueras, amb 181 punts, està a 69 del primer classificat.
En Moto2, Arón Canet ha sigut el millor valencià, però s'ha hagut de conformar amb un discret sext lloc. El pilot de Corbera s'allunya a 25 punts del líder del Mundial, el madrileny Manu González, que ha acabat tercer. Dani Holgado i Iván Ortolá també han puntuat, després de travessar la meta en novena i dècima posició. Els altres tres valencians, Sergio García Dols, Álex Escrig i Jorge Navarro han finalitzat setzé, desseté i dihuité, respectivament.
Més llegit
-
Mor una jove de 34 anys per talls d'hèlice després de caure d'un vaixell a Xàbia
-
Mor als 42 anys l'actriu Verónica Echegui
-
Labora busca personal per a la nova planta d’Edwards Lifesciences a Montcada
-
La processó acaba en boda: l'alcalde d'Almudaina demana matrimoni a la seua parella enmig d'una desfilada
-
Mor un jove de 21 anys en un accident laboral en una granja de Pinet
-
Detenen a Torrevieja un jove per apunyalar una dona major per a robar-li