Desapareixen quatre jugadores d'handbol del Camerun a Llíria
Darrere de la desaparició podria haver-hi una fuga voluntària per a demanar asil
Quatre jugadores de la selecció d'handbol del Camerun han desaparegut a Llíria, al Camp de Túria, enmig del Mundial que es disputa majoritàriament en terres valencianes.
Les internacionals no estaven convocades per al partit contra Angola, disputat dijous, i no se les va veure baixar de l'autobús ni aparéixer al pavelló Pla del l'Arc. Tampoc a l'hotel on la selecció africana està concentrada.
Una vegada els finalitze el visat concedit per motius esportius, a causa de la Copa del Món que finalitza diumenge que ve 19 de desembre, les quatre esportistes es trobarien en situació irregular a Espanya. Res se sap d'elles des de dimecres a la nit, i darrere podria haver-hi una fuga voluntària per a demanar asil.
De moment hi ha interposada una denúncia per la seua desaparició, que ha sigut voluntària perquè han recollit totes les seues pertinences de l'hotel, segons va informar l'organització del Mundial.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Estiu amb data de caducitat
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior