Davidovich guanya Goffin i presenta la seua candidatura al Masters de Montecarlo
El malagueny jugarà els quarts de final contra l'americà Fritz
El tenista Alejandro Davidovich ha guanyat el belga Goffin en dos sets per 6-4 i 6-1 i ja està en els quarts de final del Masters de Montecarlo.
El malagueny presenta la candidatura al torneig en estar entre els huit millors, i ja ha guanyat grans figures com el serbi Novak Djokovic. Ara el següent rival serà l'americà Taylor Fritz, que ha derrotat en huitens Sebastian Korda per 7-6 i 7-5.
D'altra banda, l'asturià Pablo Carreño s'ha despedit del torneig després de caure en dos set contra l'alemany Zverev per 6-2 i 7-5.
L'altre espanyol que jugava aquest dijous ha sigut Albert Ramos que també ha perdut contra el polonés Hurkacz i deixa a Davidovich com l'únic representant espanyol del torneig.
Més llegit
-
Mazón demana personar-se en la causa penal que investiga la gestió de la dana
-
Troben un motorista mort en una zona de vegetació sis dies després de desaparéixer a Saix
-
El cap dels bombers forestals d'Alzira qüestiona que Basset ignorara la retirada del cabal del Poio: "Em costa de creure"
-
L'exalcalde d'Agres Josep Manuel Francés s'enfronta a tres anys de presó per cobrar "indegudament" el sou
-
Un bebé queda ferit al Pinós per la mossegada d'un gos
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes a les portes de la Setmana Santa