David Ferrer arrasa Zverev en el Comte de Godó
El tenista de Xàbia ha derrotat l'alemany en dos sets, 6-3 i 6-1, en poc més d'una hora de partit.
David Ferrer ha demostrat que continua sent un tenista més que competitiu després de véncer clarament el número tres del món, Mischa Zverev, en la primera ronda del torneig Comte de Godó, el penúltim que disputa com a tenista professional.
Ferrer ha tret a relluir el seu millor tenis contra un Zverev que no ha pogut més que anar a remolc del tenista de Xàbia, qui ha començat el partit a gran nivell, restant amb solvència des de la línia de fons i repartint colps a un i altre costat de la pista. Al remat, victòria de Ferrer per 6-3 i 6-1.
David Ferrer, als 37 anys, després d'haver sigut número tres del món i de guanyar 27 títols de l’ATP, s'acomiadarà a les pistes del Masters 1000 de Madrid que començarà la setmana que ve. Però està clar que abans que arribe aquest moment està disposat a deixar el llistó ben alt.
El pròxim repte per a Ferru en aquest torneig Comte de Godó arribarà dimecres, contra el francés Lucas Pouille, número 32 del rànquing mundial.
Més llegit
-
La reparació d’un pont de l’A-7 afectat per l’incendi d’un camió ocasiona deu quilòmetres de retenció a Paterna
-
El Magdalena Vítol posa el colofó a les festes fundacionals de Castelló de la Plana
-
Mascletà en directe del dilluns 16 de març de les Falles 2026 de València
-
Convent de Jerusalem - Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026
-
Mor un conductor de 51 anys després de xocar contra un semàfor a Sant Vicent del Raspeig
-
Falles més enllà de València: els altres municipis fallers es preparen per a la festa amb alguns imprevistos