La Conselleria de Salut Pública alça la quarantena a l’Handbol Benidorm
L’equip entrenarà aquesta mateixa vesprada per a preparar el partit de la setmana vinent contra l’Handbol Nava.
La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha donat el vistiplau perquè l’Handbol Benidorm isca del període de quarantena que se li va imposar, després dels sis falsos positius en coronavirus detectats entre la plantilla el 25 de setembre a Osca, on anaven a jugar un partit de la Lliga Asobal.
Els jugadors de Fernando Latorre tornaran als entrenaments aquesta mateixa vesprada amb l’objectiu de recuperar la forma per a preparar el partit de la pròxima setmana contra l’equip segovià de l’Handbol Nava.
Cal recordar que aquesta situació ha provocat l’eliminació europea del club per incompareixença en el partit de tornada de la Lliga Europa de l’EHF, que s’havia de disputar dimarts a Viena. El Benidorm ja ha anunciat que presentarà un altre recurs davant el Tribunal d'Arbitratge Europeu perquè considera injusta la decisió. En el partit d’anada, els benidormers van guanyar per 34-31.
A més d’aquest partit, s’han hagut de suspendre els duels de lliga que els de la Marina Baixa havien de jugar la setmana passada a Osca i aquesta a casa contra el Logronyo. No obstant això, aquests sí que es disputaran en una altra data que acorde el comité de competició.
Més llegit
-
La secretària de Mazón entrega els informes en què l'expresident es va basar per a dir que la dana se n'anava a Conca
-
El PSOE investiga dos denúncies per assetjament sexual i laboral contra el número dos a la província de València
-
La jutgessa de la dana cita a declarar Alberto Núñez Feijóo com a testimoni
-
Reobrin la circulació a l’AP-7 a Castelló de la Plana, però continuen les retencions
-
Temporal de pluges al Mediterrani
-
Camps presenta equip per a liderar el PP valencià i guanyar les pròximes eleccions "per majoria absoluta"