Compte arrere per a la 15K Nocturna
Travessarà els llocs més emblemàtics de la ciutat
Comença el compte arrere per a la 15k nocturna. Aquest dissabte, a les 10 de la nit, arranca la novena edició d'una carrera que vostés podran vore en directe a la nostra web d'À Punt Mèdia.
Uns 8.000 participants correran pels carrers de la ciutat de València en un esdeveniment únic que travessarà els llocs més emblemàtics de la ciutat, enllumenats per a l'ocasió. Eixint des del port, passant el passeig de l'Albereda per a després endinsar-se en el nucli històric amb les Torres de Serrans, l'Ajuntament o la part més moderna a la Ciutat de les Arts i les Ciències, per a acabar novament vora mar.
Amb un màxim de dues hores per a completar-la i una temperatura que a l'octubre acompanya més que en anteriors edicions, enguany la búsqueda del rècord està en la participació popular.
Més llegit
-
La tardor entra de ple amb una davallada tèrmica generalitzada i acompanyada de fort vent al nord de Castelló
-
Els bombers rescaten tres persones en operacions aèries a Ontinyent, la Casella d’Alzira i Simat de la Valldigna
-
Els partits de l’oposició reclamen la dimissió de Mazón després de la manifestació per les víctimes de la dana
-
Desenes de milers de persones prenen els carrers de València per a demanar la dimissió de Mazón un any després de la dana
-
Mor José Manuel Ochotorena, mític porter del València
-
Setmana variable