Directes
Ara en la televisió
CARCELLER, L'HOME QUE VA MORIR DUES VEGADES
Ara en la ràdio
QUEDA'T AMB MI (reemissió)

Clara Koppenburg assalta el Xorret de Catí

Canvi de líder en la Setmana Ciclista valenciana, que acaba demà a Sagunt.

Clara Koppenburg assalta el Xorret de Catí

La tercera i penúltima etapa de la III edició de la Setmana Ciclista de la Comunitat Valenciana ha recorregut este dissabte les comarques d'Alacant i ha acabat en el port de primera categoria, el Xorret de Catí, a Castalla, a l'Alcoià.

La prova, que ha eixit de la Nucia, a la Marina Baixa, presentava, a més a més, la dificultat de la collada del Maigmó. La carrera ha anat més o menys compacta fins als últims metres del Xorret de Catí, on l'alemanya Clara Koppenburg, de l'equip WNT-Rotor, s'ha escapat i ha arribat a la meta en solitari. A banda de l'etapa, ha aconseguit el mallot taronja que l'acredita com a primera de la classificació general.

El repte d'este dissabte era, sens dubte, el Xorret de Catí, un port que les participants han reclamat com a apte també per a dones. I és que ha sigut la primera vegada que una prova femenina puja aquest port, que té un pendent màxim del 22%.

Eider Merino, del Movistar Team, ha sigut quarta en l'etapa de hui, i la primera espanyola per darrere de Shleigh Moolman-Pasio (CCC Liv) i de Soraya Paladin (Ale Cipollini).

La primera valenciana en la classificació general continua sent la torrentina Cristina Martínez, del Delikia. També han eixit des de la Nucia, a banda de Martínez, les corredores de la Comunitat Valenciana Sandra Alonso, Alba Teruel, Sara Bonillo, María Sancho, Teresa Ripoll, Sofía Martínez i Isabel Ferreres.

La carrera acabarà demà amb meta a Sagunt després de recórrer 104 quilòmetres per les comarques de l'Horta, el Camp de Túria i el Camp de Morvedre. L'eixida serà a les 11 del matí des de l'Albereda, a València.

També et pot interessar

Veure totes les activitats