Carlos Tatay i Arón Canet, tercers en el Gran Premi d'Indonèsia
El pilot de València ha aconseguit el primer pòdium de la seua carrera, i el de Corbera, el segon de la temporada
El Campionat Mundial de Motociclisme no ha pogut començar millor per als pilots valencians: quatre pòdiums en dues carreres. Després dels segons llocs d'Arón Canet i Sergio García a Qatar, Carlos Tatay i novament Canet han finalitzat tercers el Gran Premi d'Indonèsia.
En la categoria de Moto3, Carlos Tatay, que eixia des del primer lloc de la graella, ha aconseguit el primer pòdium de la seua carrera. El pilot de València s'ha hagut de refer a una penalització per acurtar en una corba del circuit i ha protagonitzat una gran remuntada per a travessar la meta en tercera posició, per darrere de l'italià Dennis Foggia, nou líder del Mundial, i del mallorquí Izán Guevara.
El quart lloc ha sigut per al borrianenc Sergio García, que se situa segon en la general a només un punt de Foggia. Jaume Masià ha finalitzat en seté i Dani Holgado nové, mentre que Iván Ortolà no ha pogut acabar la carrera.
Segon pòdium de Canet
En Moto2, Arón Canet ha repetit pòdium en acabar tercer per darrere de Somkiat Chantra, primer tailandés que guanya una prova del Mundial, i l'italià Celestino Vietti, líder del campionat. El pilot de Corbera és segon en la general a nou punts de Vietti.
L'altre pilot valencià de la categoria, el pilot de la Pobla de Vallbona Jorge Navarro, ha conclòs la carrera a Indonèsia en tretzé lloc.
Més llegit
-
El migrant apallissat a Tavernes de la Valldigna evoluciona favorablement després que l’hagen operat de la mandíbula
-
Comença la campanya de vacunació coincidint amb l'augment de contagis dels virus respiratoris
-
MAPA | Els tres municipis amb la cistella de la compra més barata d'Espanya són valencians
-
Les víctimes de la dana es concentren per primera vegada a Alacant per a exigir que Mazón entregue l’acta de diputat
-
L'Ajuntament de Madrid rebutja l'oferta d'Urbagestión perquè "no complix els requisits del programa ReViVa"
-
València ja ha escollit les 26 candidates a fallera major de València del 2027
Més vist
-
Gala d'elecció de les corts d'honor de les Falles del 2027
-
FOTOGALERIA: Estes són les xiquetes que aspiren a convertir-se en fallera major infantil de València
-
FOTOGALERIA: Elles són les tretze candidates a fallera major del 2027
-
26.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
Terra de festes | Jacarilla, La Vilavella i Vallanca
-
27.09.2026 | Informatiu migdia | L'oratge