Carlos Alcaraz i Sara Sorribes es queden sols a París
El tenista murcià i la jugadora de la Vall d'Uixó són els únics espanyols en quarta ronda del segon Grand Slam de l'any
Carlos Alcaraz i Sara Sorribes són els únics tenistes espanyols que han arribat als huitens de final de Roland Garros, en superar els respectius compromisos de tercera ronda contra el el canadenc Denis Shapovalov i la kazakh Ielena Ribàkina. Alejandro Davidovich no els ha pogut acompanyar en caure contra Novak Djokovic en tres sets. (7-6,7-6 i 6-2).
El deixeble de Juan Carlos Ferrero ha derrotat Shapovalov en tres sets (6-1, 6-4 i 6-2). Alcaraz ha entrat a la pista Philippe Chatrier decidit a liquidar la faena per la via ràpida. I el canadenc no ha pogut fer res per a contrarestar el vendaval Alcaraz, que s'ha avançat en 5-0 i fins i tot ha tingut alguna oportunitat per a tancar el primer set per 6-0.
Shapovalov ho ha evitat amb el joc de l'honor, que ha celebrat quasi com un triomf, i s'ha refet en el segon set, que ha començat amb un trencament de servei al seu favor. De fet, el canadenc s'ha situat amb un marcador favorable de 4-1, però llavors ha aparegut la versió més 'nadalesca' d'Alcaraz. El murcià ha encadenat cinc jocs seguits per a adjudicar-se també la segona mànega. Això ha acabat d'afonar Shapovalov, que a penes ha oposat resistència en el tercer i definitiu set.
Sara Sorribes, a huitens sense jugar
La tenista de la Vall d'Uixó Sara Sorribes, que s'enfrontava en tercera ronda a la kazakh Ielena Ribàkina, quarta cap de sèrie, ha avançat als huitens de final sense jugar, ja que la seua rival s'ha retirat per una malaltia que li ha impedit eixir a la pista.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte
-
Mor un home després de caure un camió sobre una casa a Finestrat