Carlos Alcaraz es classifica per a les semifinals del torneig de Viena
El deixeble de Juan Carlos Ferrero ha derrotat l'italià Matteo Berrettini, cap de sèrie número 3, en tres sets (6-1, 6-7 i 7-6)
El tenista murcià Carlos Alcaraz segueix imparable. El deixeble de Juan Carlos Ferrero ja està en les semifinals del torneig ATP 500 de Viena, després de guanyar en quarts l'italià Matteo Berrettini, cap de sèrie número 3, en tres sets (6-1, 6-7 i 7-6).
Aquesta victòria és la segona que aconsegueix Alcaraz contra un top-10 en la seua carrera, després de la que va aconseguir contra el grec Stefanos Tsitsipas en setzens de final del US Open.
El tenista murcià jugarà les cinquenes semifinals de la temporada contra el vencedor del partit entre l'alemany Alexander Zverev i el canadenc Felix Auger-Aliassime.
Bautista, eliminat a Sant Petersburg
El tenista de Benlloc no ha pogut seguir els passos d'Alcaraz i s'ha acomiadat del torneig ATP 250 de Sant Petersburg en els quarts de final. Roberto Bautista, tercer cap de sèrie, ha perdut en tres sets contra el croat Marin Cilic (6-4,3-6 i 6-3).
Més llegit
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi
-
Un mort a la CV-941 i set ferits en un accident a Santa Pola entre dos cotxes i un autobús
-
Renfe culpa l'Ajuntament de València pels trens afectats per les mascletaes i esborra un tuit que l'acusava de no garantir la seguretat
-
Dissabte variable. Diumenge assolellat amb vent, i més fred de nit