El Benidorm es complica el pas a la fase final de la Copa del Rei
L'equip de Fernando Latorre ha perdut per 33-26 contra el Bidasoa d'Irun en l'anada de la tercera ronda
L'Handbol Benidorm haurà de recórrer a l'èpica al Palau d'Esports L'Illa si vol estar en la fase final de la Copa del Rei. L'equip de Fernando Latorre ha perdut contra el Bidasoa d'Irun per 33-26 en l'anada de la tercera ronda i necessita remuntar aquesta renda en la tornada per a continuar en la competició.
El sorteig no va ser benevolent amb el Benidorm, ja que el va emparellar amb el Bidasoa, un dels millors equips de la Lliga Asobal, amb el permís del totpoderós Barça. Els de la Marina Baixa han anat pràcticament sempre per davall en el marcador, però han aconseguit mantindre's dins de partit, amb rendes de només tres gols a favor dels bascos. Just abans del descans, els locals han obert una petita escletxa (16-11).
En la represa, el Bidasoa ha anat ampliant l'avantatge poc a poc, fins a una renda màxima de nou gols a deu minuts del final (29-21). El Benidorm ha sigut capaç almenys de reduir la distància fins al 33-26 i manté viva l'esperança d'una remuntada en la tornada al Palau d'Esports L'Illa.
Més llegit
-
Sanció de 650.000 euros a la VIU per obligar l'alumnat a identificar-se amb reconeixement facial en els exàmens
-
Avís taronja per vent fort, que ja registra màximes de 145 km/h a Xodos
-
L’hotel del Benidorm Fest llança un comunicat fals i es queda tan... Pancho
-
Tanca el museu de Nino Bravo a Aielo de Malferit perquè la família no renova la cessió de drets
-
Retencions entre tres i huit quilòmetres a les principals autovies de València, com la V-30 o l'A-7
-
Avisos taronja per vent de ponent molt fort