Bautista supera Fritz i ja està en setzens de Montecarlo
El castellonenc s'enfrontarà a l'americà Tommy Paul en la següent ronda
El castellonenc Roberto Bautista ha superat l'americà Taylor Fritz i ja està en setzens de final del Masters de Montecarlo.
Bautista s'ha endut un partit molt igualat en dos sets, per 6-4 i 7-5. El següent rival serà el també americà Tommy Paul, que va accedir a setzens després de la retirada de l'alzireny Pedro Martínez Portero.
En la resta de partits de la jornada, Albert Ramos ha perdut amb Jack Sinner en dos sets i Pablo Andújar també ha caigut derrotat contra l'australià Alexei Popyrin, número 83 del món. Tot i haver començat passant per damunt del seu rival amb un set en blanc (0-6), Andújar ha anat de més a menys i els dos següents sets els ha perdut per 6-2 i 7-6.
Entre els altres espanyols, Alejandro Davidovich ha donat la sorpresa superant a l'italià Matteo Berrettini en dos sets i avança als octaus de final. Per la seua banda, Pablo Carreño també ha guanyat al seu rival, Travaglia i espera contrincant en setzens.
El principal favorit, Rafa Nadal, iniciarà la competició contra l'argentí Federico Delbonis en la jornada de dimecres.
Més llegit
-
Pérez Llorca desfila en l'Ofrena amb la seua filla "molt emocionat" en un dia "inoblidable"
-
Carmen Prades tanca una ofrena de rècord amb un clar missatge de pau
-
Un Sant Josep cobert i amb alguns plugims en la meitat nord
-
Imputen quatre sanitaris per la mort d’una xiqueta de dotze anys de Jérica per peritonitis purulenta el 2023
-
El món faller obri la porta a una tercera sessió de l’Ofrena
-
Ferit greu un xiquet de dos anys que va caure del balcó d'un edifici a Catarroja