Bautista passa a segona ronda de Mont-real
Pedro Martínez va caure contra el francés Monfils
El tenista castellonenc Robert Bautista ha accedit a la segona ronda del Masters 1000 de Mont-real que es disputa durant aquesta setmana a la ciutat canadenca.
Bautista ha guanyat el nord-americà Giron per 7-6 i 6-3; i ara, s'enfrontarà a un altre nord-americà, Jenson Brooksby.
Per la seua banda, Pedro Martínez ha caigut contra el francés Gaël Monfils per 7-6, 3-6 i 6-2.
En la resta de la jornada del torneig, Albert Ramos i Pablo Carreño també han passat a segona ronda de Mont-real després de derrotar David Goffin i Matteo Berrettini, respectivament.
Qui no estarà en segona ronda serà Alejandro Davidovich. El malagueny ha caigut contra Schwartzman per 1-6, 6-3 i 6-4.
Victòria de Sorribes a Toronto
En l'altre torneig de tenis que s'està disputant al Canadà, concretament a la ciutat de Toronto, Sara Sorribes ha accedit a segona ronda després de guanyar la nord-americana Liu per 7-6, 2-6 i 7-6 i s'enfrontarà a la russa Sabalenka.
Més llegit
-
Dotze persones ateses per inhalació de fum i ansietat en un incendi en una vivenda a València
-
Més de 4.400 professionals, 20 helicòpters i vora 300 milions d'euros: arranca el major operatiu antiincendis de la Comunitat Valenciana
-
El BigSound desembarca per primera vegada a Torrent amb el repte de compaginar música i festa amb el descans veïnal
-
Un sindicat denuncia errades en nòmines de la vaga docent i Educació assegura que subsanarà els errors
-
L'últim recompte oficial eleva a 188 els morts i a 1.520 els ferits pels dos forts terratrémols de Veneçuela
-
Ábalos denuncia des de la presó que ha sigut víctima d'un juí “polític”