Bautista i Alcaraz avancen a tercera ronda a Madrid
Els dos tenistes han guanyat en tres sets el francés Halys i el finlandés Ruusuvuori, respectivament
Roberto Bautista i Carlos Alcaraz ja estan en la tercera ronda del Masters 1000 de Madrid després de superar, no sense problemes, els respectius partits de segona ronda. El tenista de Benlloc s'ha desfet del francés Quentin Halys per 4-6, 7-6 i 6-3, i el murcià ha superat el finlandés Emil Ruusuvuori per 2-6, 6-4 i 6-2.
Tots dos han hagut de remuntar un set en contra per a accedir a la ronda següent del torneig de Madrid. Ara Bautista es veurà les cares amb el rus Karen Khachanov, cap de sèrie número 10, mentre que Alcaraz s'enfrontarà al búlgar Grigir Dimitrov.
El mallorquí Jaume Munar també ha accedit a tercera ronda en véncer el neerlandés Tallon Griekspoor, que s'ha retirat després de perdre el primer set. Ara el seu rival serà l'italià Matteo Arnaldi.
Més llegit
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Cremen el cotxe d'un dels detinguts pel tiroteig a Alzira en què va morir un home
-
La Diputació de València anuncia el tancament del Teatre Principal per danys estructurals
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
El Poder Judicial arxiva per unanimitat les queixes de Pradas i Argüeso contra la magistrada que investiga la dana
Més vist
Més escoltat
-
21.09.2026 | Veritats provisionals amb Juli Peretó
-
21.09.2026 | 90 minuts
-
Capítol 5: Del clic a la botiga; com està canviant la manera de comprar
-
21.09.2026 | «Ahlam»: el teatre posa veu als somnis de les dones refugiades palestines
-
22.09.2026 | CD Acero: el renàixer dels Lleons del Mediterrani
-
18.09.2026 | Tastem CV | Les coques de la Safor