Alcaraz, únic supervivent espanyol al torneig de Cincinnati
El croat Coric, botxí de Rafa Nadal en el torneig nord-americà, elimina també en huitens Roberto Bautista
Després de l'eliminació de Roberto Bautista, derrotat aquest dijous pel croat Borna Coric, Carlos Alcaraz és l'únic espanyol que segueix en la competició a Cincinnati, als Estats Units.
Al murcià no li va tremolar el braç i va doblegar per 7-6 i 6-1 el també croat Marin Cilic, número 17 del món, per a continuar lluitant pel que seria el seu tercer Masters 1.000 de la temporada.
Alcaraz, número 4 del món, es va convertir en el més jove quartfinalista de Cincinnati des del britànic Andy Murray (2006) i s'enfrontarà en la pròxima ronda a un altre anglés: Cameron Norrie.
Coric, botxí també de Bautista
El croat Borna Coric va derrotar aquest dijous per 6-2 i 6-3 el valencià Roberto Bautista, número 19 del món en la ronda de huitens del torneig nord-americà.
Després d'eliminar a Rafa Nadal en la segona ronda, en el partit que va marcar el retorn del mallorquí després de la lesió d'abdominals patida a Wimbledon, Coric va tombar el de Benlloc i empata així a quatre el balanç en els enfrontaments entre els dos tenistes.
Campió enguany en Kitzbuhel i Doha, Bautista arribava als huitens de final després d'imposar-se a l'estatunidenc Marcos Giron i a l'argentí Francisco Cerundolo. No obstant això, es va topar amb un Coric que es converteix en el jugador amb rànquing més baix (152) a arribar els quarts de final des que ho aconseguira Steve Bryan, aleshores número 202, en 1993.
Més llegit
-
Les arruixades donen una treva, però la calor extrema es manté a la Comunitat Valenciana
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
L'oratge canvia, més humitat i baixen les màximes
-
Mor un home en un accident de moto a la CV-798, a Castalla
-
Feijóo, en la clausura del Congrés Nacional del PP: "Només hi ha dos opcions, o Sánchez o jo"
-
Un ferit greu per cremades després d'una explosió en una xurreria d'Albacete