Alcaraz revalida el títol a Madrid amb patiment
El seu rival, Jan-Lennard Struff, l'ha tingut contra les cordes en bona part de la final
Carlos Alcaraz ha revalidat el títol en el Masters 1000 de Madrid en derrotar en tres sets (6-4, 3-6 i 6-3) Jan-Lennard Struff, un jugador alemany provinent de la prèvia que ha presentat batalla.
Struff, amb un gran servei, ha presentat un joc ofensiu que ha fet que el murcià no trobara en algunes fases del partit la manera de realitzar punts guanyadors.
Després d'un primer set disputat que s'ha emportat l'espanyol en el tram decisiu, l'alemany s'ha posat amb un avantatge de zero a tres i, tot i la reacció del rival, l'alemany s'ha anotat la segona mànega per 3-6.
En el set de desempat, Alcaraz s'ha retrobat amb la seua millor versió i ha sentenciat el gegant germànic per un parcial de 6-3. Fins que no s'ha vist guanyador del duel, no s'ha vist Alcaraz disfrutar sobre la pista.
El deixeble de Juan Carlos Ferrero, que acaba de complir 20 anys, eleva a deu el nombre d'èxits en la seua carrera, quart aquesta temporada després dels de Barcelona, Indian Wells i Buenos Aires.
Alcaraz, que pot recuperar el número u del món si disputa el Masters 1000 de Roma la setmana que ve, s'ha convertit en el segon jugador que aconsegueix revalidar un títol en el torneig madrileny després de Rafael Nadal, que ho va fer en 2013 i 2014.
Més llegit
-
Condemnen a dèsset anys de presó El Mauri, germà d'Antonio Anglés, per segrestar i torturar un home
-
La Generalitat presenta el projecte del nou Hospital General de Castelló: tindrà 765 llits, 31 quiròfans i 140.000 m² de superfície
-
Sánchez reconeix per primera vegada que va fallar el control del Marroc i demana "accions"
-
El Poder Judicial arxiva per unanimitat les queixes de Pradas i Argüeso contra la magistrada que investiga la dana
-
El Congrés retira definitivament l'acreditació de premsa a l'agitador Vito Quiles
-
La Diputació de València anuncia el tancament del Teatre Principal per danys estructurals