Alcaraz es desfà de Nishioka i continua amb peu ferm
S'enfrontarà en tercera ronda al portugués Borges
Carlos Alcaraz continua amb pas ferm a l'Obert d'Austràlia. El murcià ha superat en tres sets el japonés Nishioka (6-0, 6-1 i 6-4) i ja està en tercera ronda del torneig.
Un partit en què ha sigut molt millor de principi a fi i en què no ha trobat resistència per part del nipó, a qui ha guanyat en només 1 hora i 22 minuts.
Alcaraz s'enfrontarà ara al portugués Borges, que ha superat l'australià Thompson també per la via ràpida en tres sets.
També bona notícia la victòria de Carballés sobre Duckworth en tres sets i després que el partit s'ajornara per la pluja (6-4, 6-2 i 7-5). El canari s'enfrontarà ara al guanyador del partit entre Nishikori i Paul.
D'altra banda, l'alzireny Pedro Martínez Portero, no ha pogut amb el número 2 del món, Alexander Zverev, i ha caigut en tres sets per 6-1, 6-4 i 6-1.
En el quadre individual femení, Badosa és l'única representant espanyola que es manté en el torneig. La catalana ha guanyat per un còmode 6-1 i 6-0 a la tenista local Gibson i ja està en tercera ronda on s'enfrontarà a la ucraïnesa Kostyuk. Pel que fa a la resta d'integrants femenines, Bouzas ha perdut davant de la número 1 del món, Sabalenka; i Bucsa contra la canadenca Leylah Fernandez.
Més llegit
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria
-
La Generalitat llança noves ajudes per als vehicles sinistrats en la dana
-
Sánchez descarta un avançament electoral i desafia el PP i Vox a presentar una moció de censura
-
Com es fa ... TERRA DE BOUS
-
Avís taronja i groc per tempestes i granís en bona part de la Comunitat Valenciana dimarts de vesprada
-
Smoking Souls diu adeu als escenaris a Pego, on tot va començar: "Buscàvem disfrutar moltíssim del que més ens agrada, la música"