Alcaraz abandona per lesió l'Obert dels Estats Units
Se'n va haver de retirar per una punxada a la cama dreta en el segon set i després d'haver perdut el primer
El murcià Carlos Alcaraz s'ha hagut de retirar de l'Obert dels Estats Units en el segon set del partit contra el canadenc Felix Auger-Aliassime, després de patir una lesió a la cama esquerra.
Alcaraz, una de les revelacions del torneig, no va poder superar els problemes físics i, quan anava 3-1 en la segona mànega i després d'haver perdut la primera per 6-3 va haver de dir adeu al partit.
Alcaraz no va poder seguir i va haver d'acomiadar-se a un Obert en el qual ja va fer història malgrat la retirada, embolicat en una gran ovació per part dels aficionats novaiorquesos que omplien la pista central Arthur Ashe Stadium de Flushing Meadows.
El murcià s'ha assegurat una plaça en les Next Gen ATP Finals, un torneig amb els set millors jugadors de menys de 21 anys, més un convidat, que se celebrarà al mes de novembre a Milà. De fet, en la nova actualització del rànquing ATP, Alcaraz se situarà en la posició número 38, la millor de la seua curta carrera i després que no fa ni sis mesos que va entrar en el top 100 mundial.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
Mor ofegat un xiquet de 2 anys en una piscina privada a Aspe
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Cinc persones ferides i un detingut en una nova nit d'enfrontaments a Torre Pacheco