Les Abelles celebra el 50 aniversari en un multitudinari esdeveniment
Hi han estat presents nombroses personalitats del món de l'esport i la política
Les Abelles Rugby Club ha celebrat aquest dijous el 50 aniversari amb un multitudinari esdeveniment amb una gran quantitat de personalitats del món de l'esport i de la política valenciana.
En l'acte, celebrat al Complex Esportiu Cultural La Petxina de València, s'ha fet un recorregut pels 50 anys d'història del club i han recordat la figura de Jorge Diego Garcerán, més conegut com a Pantera, emblemàtic entrenador i president de l'equip que va morir el 2014 i que ara dona nom al camp d'entrenament de l'equip.
En l'acte també s'ha parlat del present i el futur del club, en una taula en què han participat representants dels diversos equips; així com de la seua tasca com a principal equip de rugbi a la ciutat de València.
Finalment, el seu president, Antonio Márquez, ha volgut destacar la trajectòria del club i ha agraït la seua tasca a tots aquells que han contribuït a millorar el club i fer-lo lluitar per estar en l'elit del rugbi no només a escala regional, sinó també nacional.
Més llegit
-
Educació xifra en un 32% el seguiment de la segona jornada de vaga indefinida, que els sindicats eleven al 75%
-
Un passatger espanyol de l'Hondius dona positiu provisional per hantavirus al Gómez Ulla
-
Educació torna a emplaçar els sindicats a la taula de negociació "sense soroll de fons"
-
Educació xifra en un 50,12% el seguiment de la primera jornada de vaga indefinida en l'ensenyament, que els sindicats eleven al 90%
-
Jornada de cel cobert i tronades amb possibilitat de graníssol a l'extrem nord
-
La pista de Silla, la d’Ademús a València i l’A-70 a Alacant acumulen este dimarts diversos trams de retencions
Més vist
Més escoltat
-
11.05.2026 | 90 minuts
-
11.05.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Jorge d’Andrés revisita el Sent Soví en un menú medieval
-
11.05.2026 | Antonio Lazcano i la crisi de les publicacions científiques
-
11.05.2026 | L'hora de la cultura | Antonio Lazcano i "El Pretext", amb Arturo Orrico
-
11.05.2026 | Cadena de valor | El sector del metall necessitarà 52.000 treballadors en els pròxims cinc anys
-
11.05.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part