Victòria Díez, nova campiona de raspall
La pilotari de València s'imposa a Mar Giménez per 25 a 0 i guanya per segona volta l'individual de raspall.
El trinquet d'Alcàsser, amb un gran ambient i la presència de molts joves de les 25 escoles reunides en la II Jornada de Pilota Valenciana Mancomunitat de l'Horta Sud, va ser l'escenari del triomf de Victòria de València en l'individual de raspall.
La jove pilotari ha guanyat el seu segon campionat després de mostrar una àmplia solvència amb un marcador de 25 a 0 contra Mar Giménez. Malgrat el resultat, la pilotari de Bicorb, que arrosegava molèsties físiques, ha competit fins a la fi per a oferir als espectadors una partida molt competida.
Amb només 18 anys, complits el dia abans de la gran final a Alcàsser, la jove de València ha conquistat el seu segon títol en l'individual de raspall després de tindre ja al palmarés el campionat disputat l'any 2017.
Les dos amigues, que estudien biotecnologia i medicina respectivament, mostraren que la competitivitat en les joves pilotaris preveu un gran futur en les competicions de pilota en què participen les dones.
Més llegit
-
Vox designa Ignacio Garriga per a negociar amb el PP el relleu de Mazón
-
Mor un jove de 29 anys en un taller de Morella en caure-li una part d’un camió
-
La jutgessa de la dana reclama al pàrquing que aporte en tres dies el justificant de Vilaplana
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Un motorista mort i dos persones que anaven en patinet ferides en un accident a València
-
Chulià (PP) nega que la successió de Mazón es pilote des de Madrid i Vox avisa que no seran els "pagafantes" dels populars